U almacenamentu di l'energia rende una "decarbonizazione profonda accessibile", trova un studiu triennale MIT

Un studiu interdisciplinariu realizatu più di trè anni da l'Iniziativa Energetica di l'Istitutu di Tecnulugia di Massachusetts (MIT) hà truvatu chì u almacenamentu di l'energia pò esse un attivatore chjave per a transizione energetica pulita.
Un rapportu di 387 pagine hè statu publicatu quandu u studiu hè finitu.Chjamatu "U futuru di l'almacenamiento d'energia", face parte di una serie MIT EI, chì include u travagliu publicatu prima nantu à altre tecnulugia cum'è nucleare, solare è gas naturale è u rolu chì ognunu deve ghjucà - o micca - in a decarbonizazione, mentre chì rende l'energia accessibile. è affidabile.
U studiu hè statu cuncepitu per informà u guvernu, l'industria è l'accademichi di u rolu chì u almacenamentu di l'energia pò ghjucà in traccia di a strada per l'elettrificazione è a decarbonizazione di l'ecunumia di i Stati Uniti mentre cuncintrau à rende l'accessu à l'energia ghjustu è accessibile.
Hà guardatu ancu in altre regioni cum'è l'India per esempi di cumu u almacenamiento di energia pò ghjucà a so parte in e economie più emergenti.
U so principale hè chì u solare è u ventu venenu à piglià una parte più grande di a generazione di energia, serà u almacenamentu di energia chì permette ciò chì l'autori chjamanu "decarbonisation profonda di i sistemi di energia elettrica ... senza sacrificà l'affidabilità di u sistema".
Investimenti sustanziali in tecnulugii di almacenamentu di energia efficaci di diversi tipi seranu richiesti, à fiancu à investimenti in sistemi di trasmissione, generazione di energia pulita è gestione di flessibilità di a dumanda, u studiu hà dettu.
"U almacenamentu di l'elettricità, u focu di stu rapportu, pò ghjucà un rolu criticu in l'equilibriu di l'offerta è a dumanda di l'electricità è pò furnisce altri servizii necessarii per mantene i sistemi elettrici decarbonizzati affidabili è rendibili", disse.
U rapportu ricumanda ancu chì per facilità l'investimentu, i guverni anu un rolu à ghjucà, in u disignu di u mercatu è in u sustegnu à i piloti, prughjetti di dimostrazione è R&D.U Dipartimentu di l'Energia di i Stati Uniti (DoE) attualmente lancia u so prugramma "Almacenamiento d'energia di longa durata per tutti, in ogni locu", una iniziativa di 505 milioni di $ US chì include finanziamentu per manifestazioni.
L'altri takeaways includenu l'uppurtunità chì esiste di situà strutture di almacenamento di energia in siti di generazione di energia termica esistenti o ritirati.Hè qualcosa chì hè digià vistu in lochi cum'è Moss Landing o Alamitos in California, induve alcune di e più grandi installazioni di u sistema di almacenamentu di l'energia di batterie (BESS) in u mondu sò state custruite, o in Australia, induve una quantità di grandi cumpagnie di generazione di energia pensanu à capacità di u situ BESS in e centrali di carbone in ritirata.


Tempu di post: Jul-01-2022