A Tendenza di Campeghju Riscalda u Mercatu di Energia Mobile Outdoor

A popularità cuntinuata di l'ecunumia di campeghju hà guidatu u sviluppu di una seria di industrii circundante, chì hà ancu purtatu un ramu low-key in l'industria di l'energia mobile - power mobile outdoor in l'ochju publicu.

Tanti Vantaggi

A putenza portatile diventa u "migliu cumpagnu" per l'attività outdoor
Fornitura di energia esterna, canusciutu macari comu lu putiri pruvista di energia portatili, u nome cumpletu hè portatile lithium-ion batterie di energia di almacenamentu di energia, built-in high-densità-densità batterie lithium-ion, è pò almacenà energia elettrica da sè stessu.Paragunatu à i generatori tradiziunali, u supply power outdoor ùn hà micca bisognu di brucia d'oliu, o mantenimentu, è ùn hà micca risicu di avvelenamentu di monossidu di carbonu.Havi i vantaghji di u funziunamentu faciule, u rumore bassu, a vita di u ciclu longu, u rendiment generale stabile è affidabile, etc. À u listessu tempu, l'alimentazione esterna hè ligera è faciule da portà.più di 18 kg.Dunque, in l'ultimi anni, s'ellu si tratta di attività all'apertu cum'è campeghju all'apertu, riunione d'amici, o sparà fora, l'ombra di u putere mobile outdoor pò esse vistu.
"Sò appartene à i" teme di mancanza di putere ".U cunsumu a signora Yang hà scherzatu à i ghjurnalisti: "Perchè u travagliu fora, in più di e camere è i droni, ci sò parechji dispositi chì deve esse caricati. Hè assai preoccupante ".U ghjurnalistu hà amparatu chì l'alimentazione esterna hà interfacce di output multifunzione, cum'è output AC, output USB, è output interfaccia di carica di vittura, chì ponu esse aduprati da l'utilizatori in diversi scenarii, rendendu l'esperienza più còmuda.
In fatti, in più di i campi di divertimentu, cum'è u turismu di l'autoguidamentu è i partiti di campeghju, l'alimentazione elettrica esterna sò indispensabili in a preparazione di disastru d'emergenza, salvata medica, monitoraghju ambientale, sondaghju è esplorazione di cartografi.Durante a stagione di inundazioni in Henan in u 2021, l'alimentazione elettrica esterna, inseme à parechji prudutti di tecnulugia nera cum'è droni, robot di salvezza di a superficia, è ponti di barche motorizzate, sò diventati un "artefattu di salvezza" unicu in u sistema di cuntrollu di inundazioni è di succorsu di disastru.

U Mercatu hè Caldu

I grandi cumpagnie entranu
Cù u sviluppu di l'industria di i veiculi d'energia nova in l'ultimi anni, u sviluppu di e batterie di lithium hà riduciutu assai u costu di pruduzzione di l'alimentarii esterni.In particulare, l'obiettivu di "picchi di carbonu è neutralità di carbonu" hè statu prupostu, è l'alimentazione elettrica esterna hà attiratu più attenzione cum'è un esempiu tipicu di nova energia chì permette operazioni all'apertu è elettricità pulita per a vita esterna.
U 24 di maghju, u ghjurnalista hà cercatu Tianyancha cù a keyword "power mobile".I dati mostranu chì ci sò attualmente più di 19,727 imprese in u mo paese chì sò in affari, esistenu, si movenu è si alluntananu.U scopu di l'affari include "potenza mobile".", di quale u 54,67% di l'imprese sò stati stabiliti in 5 anni, è u capitale registratu di più di 10 milioni di yuan rapprisentanu quasi 6,97%.
"Questa hè l'industria emergente in più rapida crescita chì aghju mai vistu".Jiang Jing, capu di l'industria di l'accessori digitale 3C di Tmall, suspirò in una entrevista precedente: "Trè anni fà, ci era solu una o duie marche di alimentazione esterna, è u voluminu di transazzione era assai chjucu. Duranti u periodu '6·18' di Tmall in 2021, u fatturatu di e marche di capi di alimentazione di l'energia esterna hè ghjuntu à i primi dieci in l'industria di l'accessori digitale 3C, cù una crescita di più di 300% in l'ultimi trè anni.Per JD.com, era in lugliu 2021. L'area "Outdoor Power Supply" hè stata aperta, è ci era 22 marche in u primu batch.
"L'alimentazione elettrica esterna hè una parte assai impurtante di questu".A persona pertinente in rispunsabilità di Lifan Technology hà dettu in una entrevista.Per questu scopu, a cumpagnia fucalizza nantu à u segmentu di u mercatu di l'almacenamiento d'energia portatile all'apertu, cù l'espansione di u cunsumu C-end in linea cum'è un puntu di rivoluzione, è espansione u so layout.In più di i citati Ningde Times è Lifan Technology, i giganti tecnologichi Huawei è Socket One Brother Bull anu lanciatu tutti i prudutti cunnessi nantu à i siti di e-commerce.

Bona pulitica

U sviluppu di l'alimentazione esterna hà iniziatu bè
U ghjurnalistu hà amparatu chì guidatu da fatturi cum'è u sviluppu di a tecnulugia di almacenamentu d'energia, a prutezzione di l'ambiente, è a calata di i prezzi di a materia prima, u statu hà stimulatu vigorosamente u sviluppu di l'industria di l'almacenamiento d'energia portable.U statu hà publicatu successivamente pulitiche pertinenti cum'è u Pianu d'Azzione per u Sviluppu di a Disciplina Prufessiunale di a Tecnulugia di Stoccamentu di l'Energia è u Pianu di Implementazione per u Sviluppu di u Novu Stoccamentu di l'Energia durante u 14th Pianu Quinquennale per sustene u sviluppu di a tecnulugia di almacenamentu di energia. , Dimustrazione di prughjetti di almacenamiento d'energia, formulazione di normi è normi pertinenti, implementazione di a pianificazione di u sviluppu industriale, etc., u sviluppu di l'alimentazione di l'energia esterna hà ancu purtatu un sustegnu puliticu favurevule.
I dati mostranu chì u mercatu globale di almacenamentu di l'energia di a batteria ghjunghjerà à 11,04 miliardi di $ in u 2025, è a dimensione di u mercatu aumenterà di quasi 5 miliardi di $.Sutta l'influenza di fatturi cum'è u cambiamentu climaticu, i fluttuazioni di u prezzu di u carburante, u sviluppu vigoru di l'attività outdoor, u sviluppu di l'abitudini di cunsumu bassu di carbonu di u publicu, è l'attrezzi pulitichi apprupriati, u spaziu per l'alimentazione esterna hè prevista per ghjunghje à 100 miliardi. .
Da una perspettiva à longu andà, cum'è una nova generazione di suluzioni di l'energia esterna, u fornitu di energia esterna di u mo paese hè sempre in u principiu di u sviluppu, è u mercatu ùn hè micca abbastanza maturu.Per i cunsumatori, a crescita splussiva di l'alimentazione esterna hà purtatu sangue frescu in l'industria è hà introduttu più tecnulugia novi à u mercatu.Purtatelu à i prudutti di l'energia esterna, cum'è a tecnulugia di carica rapida


Tempu di post: Jul-01-2022